Saturday, February 25, 2017

Salam Perkenalan.



Pewangi udara Little Trees ini dicipta pada tahun 1952 berasaskan alam sekitar dan bahan yang bersifat semulajadi di New York untuk menyelesaikan masalah bau busuk yang kurang menyenangkan dari sisa tumpahan susu.

Menggunakan minyak aromatik semulajadi di atas sekeping kertas dan jenama ini terus kukuh sehinga kini dengan menembusi pasaran 195 buah negara dan didatangkan dengan 66 jenis wangian yang mamapu memikat hati.

Di MALAYSIA, Little Trees ini memasuki pasaran pada tahun 1969 oleh Kong Brothers dan diambilalih sepenuhnya oleh PRINCIPAL Tuan Fadzli Hisahak (Major License) pada tahun 2002. Selain Little Trees, produk lain seperti Venclip, VenWrap, VisorWrap, Aerosol (Spray), Pump, Tree House (Housing) dan juga Little Trees X-Tra Strength (Bersaiz XL). Little Trees Bersaiz kecil, terdapat di 3000 outlet sekitar MALAYSIA, BRUNEI dan SINGAPURA. Little Trees Bersaiz XL hanya boleh didapati melalui ejen sahaja.

Little Trees X-Tra Strength mula dibawa masuk ke pasaran MALAYSIA pada awal tahun 2016 iaitu 3 April 2016 dan hingga ke saat post ini dikeluarkan, Little Trees X-tra Strength mempunyai lebih dari 170 ejen yang sah berdaftar di bawah pimpinan Tuan Mohd Hellas Shahrir (Sub Exclusive Distributor). Dan memerlukan lagi ramai ejen untuk bawa produk ini

Little Trees X-Tra Strength ini didatangkan dengan 4 jenis wangian iaitu BLACK ICE, VANILLAROMA, STRAWBERRY dan GREEN APPLE.

No comments:

Post a Comment